" Górale " Jacek Kubicki feed

altWoblery Jacka Kubickiego - "Górale" lub "Gdańskie" od lat cieszą dobrą sławą wśród pomorskich łowców troci. Wyznacznikiem kunsztu rękodzielnika, jest ilość rekordowych ryb złowionych na jego produkty. Idealnie pracujące woblery, uwielbiają nie tylko srebrne trocie i wypasione pstrągi. Na rzekach nizinnych, przynęty Jacka Górala sieją pogrom wśród kleni, jazi, okoni, sandaczy i szczupaków. Woblery niesamowitą skuteczność zawdzięczają ogromnemu doświadczeniu producenta. Setki godzin pracy nad poszczególnymi modelami, zamieniają cacuszka w zabójczą broń.



Sortuj według:     Wyświetl #  

Wyniki 1 - 15 z 27

Góral G 7

20.00 PLN
Wobler o agresywnej, dobrze wyczuwalnej pracy. Ręcznie oklejany materiałem i malowany. Idywidualnie testowany. Długość 7cm waga ok 7g. Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral G 9

20.00 PLN
Wobler o agresywnej, dobrze wyczuwalnej pracy. Ręcznie oklejany materiałem i malowany. Idywidualnie testowany. Długość 7cm waga ok 7g. Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK21

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,3g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK27

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,4g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK28

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,4g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK29

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,4g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK3

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu pstrągów, kleni, jazi, okoni i innych drapieżników. Długość 3,5cm, waga ok 3,1g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK30

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,5g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK33

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 3,5cm, waga ok 3,3g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK35

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,7g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK38

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,2g Uzbrojony, pływający 
Szczegóły produktu...

Góral GK40

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,5g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK41

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,5g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK42

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,5g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...

Góral GK43

18.00 PLN
Wobler polecany do połowu kleni, jazi, okoni, pstrągów i innych drapieżników. Długość 4cm, waga ok 3,3g Uzbrojony, tonący 
Szczegóły produktu...




Wyświetl #  
Wyniki 1 - 15 z 27

Najnowsze produkty

24.00 PLN
20.00 PLN
12.00 PLN
12.00 PLN
12.00 PLN
10.00 PLN
10.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
14.00 PLN
23.00 PLN
23.00 PLN
23.00 PLN
23.00 PLN
23.00 PLN
23.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
6.00 PLN
5.50 PLN
19.00 PLN
17.00 PLN
17.00 PLN
20.00 PLN
20.00 PLN
17.00 PLN
17.00 PLN
17.00 PLN
19.00 PLN
19.00 PLN
19.00 PLN
15.00 PLN
15.00 PLN
9.00 PLN
9.00 PLN
9.00 PLN
18.00 PLN
18.00 PLN
18.00 PLN
17.00 PLN
17.00 PLN
17.00 PLN
34.00 PLN
34.00 PLN
34.00 PLN
33.00 PLN

Gościmy

Teraz online:
  • Gości: 100
Nowi użytkownicy:
Aktywne konta: 8252
CURRENT MOON

Shoutbox

Dźwięk Kide Chat
tomasz kwieciński: zazdroszcze wam pobytu na wersminie
tomasz kwieciński: Witam
glizdziarz: Dzień dobry
PawelGrudziadz: U mnie jeszcze nie ma grzybów ,,,ewentualnie grzybiarki po drodze :D
raparapa: Witam,dzisiaj znowu na grzybach,pustynia Błędowska aż pod Kluczami.Dwa wiaderka maślaków w ok.2 godz.Ciężki powrót do auta bo w jedną stronę ok.3 km po piachu aż na poligon. O.O
tomasz kwieciński: Witam wszystkich
glizdziarz: Dzień dobry
PawelGrudziadz: dobry
glizdziarz: Dobry wieczór
Jarecki: ;)
Ania: no cóż można i bez
Jarecki: i nie mam gumiaków :(
Ania: no to spoko
Jarecki: ja do 9V ogarniam
Ania: gumaki zabierz
Ania: ale czemu ja tylko rybki chce połowić:D
Jarecki: nie zbliżaj się do mnie
Jarecki: :D
Ania: bo nie wiem na co brać będą a ta wędka sama łowi wystarczy kabelek włożyć do wody :D
Ania: mam pytanko czy wędkę elektryczną typu SUM mogę zabrać ?:D
Ania: a jak
Jarecki: prądem?
Ania: wiadro ołowiu spakowane
Ania: jo robaki się wykopały :D
Jarecki: Robaków nakopali?
Piter30: Witam wszystkich bardzo serdecznie
Ania: Witaj Pawle
PawelGrudziadz: Witam serdecznie
Jarecki: Hejka ;)
spinn76: Dzieńdoberek wszystkim . :P
raparapa: Jurku,byłem w lesie ok.7-ej niedaleko Włoszczowy.Piękne lasy,jeżdzimy tam z naszego koła od dawna,ponad 30 lat. O.O
jurek-strażnik: Witaj Czesiu , a o której godzinie byłeś ?
raparapa: Witam,wczoraj na grzybach,pełny koszyk różnych.Bez robaków ale kozaki siwe sama woda,majtki miałem też mokre.Jutro znowu bo już będzie sucho.Pa :D
jurek-strażnik: Witam w słoneczny dzionek ;)
glizdziarz: Dzień dobry
marek j: Hej ;)
glizdziarz: Powitać przedkolacyjnie
jurek-strażnik: Witam ;)
glizdziarz: Dzień dobry
matthias1993: łowił ktos z was kiedys na jednym z warszawskich fortow np "Zbarż" ?
matthias1993: hej wszystkim
Ania: Witam po dłuższej nieobecności ;)
marek j: Dzieńdoberek ;)
jurek-strażnik: Witam ;)
Borys022: ostatni tydzień i w piątek na rybki!! :)
Borys022: Dzień doberek
glizdziarz: Dzień dobry. w Zakopcu wychodzi słońce
Jarecki: W Wawie leje równo :)
raparapa: miałem jechać na łódkę ale wstrzymuję się.Wieje a prognoza godzinna zapowiada jeszcze deszcze. :D
glizdziarz: Wzajemnie. Do miłego.

Powered by Kide Shoutbox


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj

Najnowsze w galerii

aktywnosc1

Najnowsze komentarze